27. júla 2020

Pohladenie pre dušu pre malých i veľkých

Na rovinu priznávam, že keď som túto knihu zbadala v edičnom pláne vydavateľstva Tatran a zopár príspevkoch na ich FB, ktoré avizovali jej vydanie, tak ma kniha vôbec nezaujala a nevyhľadávala som anotáciu. Keď sa však v priebehu pár dní instagramový knižný vesmír doslova zbláznil do tejto knižky, tak mi zablikal alarm - "toto si musíš pozrieť". Aj keď haló okolo niektorých kníh a prehnaný marketing má na mňa skôr opačný dojem, tak som si túto prelistovala. A ako 90% čitateľov - ostala som príjemne prekvapená
Napriek tomu, že nie som veľmi "citátovo pozitívna", tak kniha Chlapec, krtko, líška a kôň mi ukradla srdce. Nepreháňam. Táto útla krásna kniha ku mne prišla asi v tom najsprávnejšom čase, keď som trocha potrebovala pohladiť na duši a dodať si trocha odvahy i sebavedomia. Putovanie malého chlapca je povzbudené krásnymi myšlienkami o odvahe, priateľstve a láske. Navyše v milom, oku lahodiacom nenáročnom grafickom spracovaní. Knižku si môžete kúskovať a vyberať si pekné myšlienky deň čo deň, no rovnako ju môžete prečítať aj na jeden nádych. Naozaj len na jeden - veľa textu tam totiž nenájdete.

Často som sa stretla s tým, že ju niektorí porovnávali s Malým princom. Neskĺzla by som k tomu. Niektoré diela sú totiž tak výnimočné, že nič iné sa im už nevyrovná. Malý princ je viac príbehom a táto knižka je skôr "zmesou" citátov a milých vetičiek s nie fixným dejom. Ak hľadáte knihu, ktorá bude pokladom vo Vašej knižnici a ktorá Vám pohladí dušičku, tak skúste. Knihu rozhodne odporúčam aj ako darček - je vhodná pre deti a rovnako aj pre dospelých.

Tentokrát výnimočne nebudem túto knižku hodnotiť. Jednoducho to tak cítim.

P.S. tip na kúpu: keďže som sa stretla aj s reptaním, že je táto kniha veľmi drahá, tak Vám poradím - na internetovom eshope www.preskoly.sk si ju môžete zakúpiť za bezkonkurenčne najnižšiu cenu 😉 a nie, nerobím reklamu, naozaj Vám dávam iba tip, tiež ju mám odtiaľ 💓

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Šup sem, čo máš na srdiečku - pochvala, kritika, doplnenie...<3 Len prosím nezabúdaj na slušnosť ;)